آخرین اخبار
کد مطلب: 91943
دستاوردهاي برباد رفته!
تاریخ انتشار : 1394/01/16 09:53:19
نمایش : 2664
در طول تاريخ فراز و نشيب هايي براين مملکت رفته از عهد کهن گرفته تا دوران معاصر، در ذهنمان تاريخ را که مرور مي کنيم قراردادهاي ننگين کم برما تحميل نشده، نمونه هاي بارز آن عهدنامه هاي ننگين ترکمنچاي و گلستان فاجعه بارترين آنهاست.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛
در طول تاريخ فراز و نشيب هايي براين مملکت رفته از عهد کهن گرفته تا دوران معاصر، در ذهنمان تاريخ را که مرور مي کنيم قراردادهاي ننگين کم برما تحميل نشده، نمونه هاي بارز آن عهدنامه هاي ننگين ترکمنچاي و گلستان فاجعه بارترين آنهاست.
راستي با خود تا بحال فکر کرده ايم که چرا تاريخ را فاتحان مي نويسند ؟ آري پاسخش کاملاً واضع و روشن است چرا که هميشه غالبان مسرور از دستاوردهاي بدست آمده آنگونه که خود خواهند قلم فرسايي کنند و مغلوبان را تحقير وذليل پندارند.
چندي است برسر دستاوردهايي که خون هزاران هزار شهيد سرافراز درپاي آن نثار شده به مذاکره نشسته ايم ، مذاکره اي که نتيجه آن پايان دادن به حق مسلم دستاوردهايي است که خون دلهاي زيادي براي داشتنش خورده ايم، اما بيانيه اخيرلوزان ثابت کرد طرفهاي مذاکره کمترين توجهي به اين حق مسلم نداشته و ندارند.
تيم مذاکره کننده کشورمان به نظر مي رسد فراموش کرده مقام معظم رهبري در بيانات گهر بارشان در عيد نوروز امسال در مشهد مقدس توجه به دو نگاه بيروني و دروني را در تعاملات به خوبي مطرح نمودند و عنوان داشتند که: « توجه به بيروني ما را از ظرفيت هاي دروني باز مي دارد». و اين موضوع حقيقتاً در مذاکرات اخير لوزان به خوبي آشکار و نمايان شده است که تيم مذاکره کننده به وعده هاي پوچ و بي اساس طرف مذاکره کننده دلخوش کرده و برهمين اساس دستاوردهاي بدست آمده در ساليان متمادي اين ملت را برباد داده است.
آري فردو تعطيل مي شود، اراک در سطح تحقيقات فعاليت مي نمايد و آب سنگين ديگر قرار نيست توليد کند، نطنز هم غني سازي زير 5 درصد را در دستور کار خود قرار مي دهد، حال نمي دانم بايد به داشتن چنين انرژي هسته اي افتخار کنيم يا نه ؟
اما آنچه که مي دانيم و بايد برايش تلاش نماييم اين است که انرژي بسته اي حق مسلم ماست.
پايان ياداشت / 630 ل
سيد محمد حسيني  

 
 
 
 
hani7
| |
1394/01/16 13:40:40
0
1
وشما مديريت گرامي با باز تاب اين خبرهاي خوش دل ملت بخصوص همه ی هم قبيله هايمان را شاد بكنيد.ممنون وسپاس گذارم از سايت بسيار زيبا و جذاب شما دوسته عزيز
hani7
| |
1394/01/16 13:41:27
0
1
با عرض سلام و عرض تبريك ساله نو خدمت مديريت دانا وتواناي سايت اميدوارم كه درساله نو زيباترين مطالب واتفاقات براي شما و شور عزيزمان ايران به اتفاق بيفتد
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس